Novosti 20.1.2018
Turizam

Turistički rezultati u 2017. godini - 40.000 noćenja više nego u 2016.

U petak, 19. siječnja 2018. godine u Krapini su predstavljeni turistički rezultati na području Krapinsko-zagorske županije za 2017. godinu.

Odlučne prošlogodišnje rezultate predstavili su župan Krapinsko-zagorske županije Željko Kolar, koji je ujedno i predsjednik Turističke zajednice KZŽ te voditeljica Ureda TZ KZŽ Sanja Škrinjar. Župan Željko Kolar istaknuo je kako Krapinsko-zagorska županija i ove godine bilježi veliko povećanje broja dolaska i noćenja turista, povećan je broj posjeta toplicama, muzejima, kao i broj raspoloživih ležajeva. „U 2017. godini ostvareno je 141.383 dolazaka i 322.287 noćenja, što je rast u dolascima od 15,22 posto i u noćenjima od 14,57 posto u odnosu na 2016. godinu.  Povećan je broj dolazaka domaćih turista kojih je bilo 52% te stranih turista kojih je bilo 48% od ukupnog broja.“ – istaknuo je župan Željko Kolar te naglasio kako Krapinsko-zagorska županija ostvaruje dolazaka i noćenja koliko imaju Međimurska i Varaždinska županija zajedno te je po statističkim podacima druga najbolja kontinentalna županija, iza Karlovačke koja se nalazi u blizini Plitvičkih jezera. „Poslije nas slijedi Osječko-baranjska županija sa oko 130.000 noćenja i 50.000 dolazaka manje. Od domaćih gostiju najviše nas posjećuju Zagrepčani i Splićani, zatim Riječani, odnosno stanovnici Primorsko-goranske županije te Istrijani - što je i jedan od razloga za održavanje manifestacija 100% zagorsko, ove godine, i u Puli. Strani gosti nam u najvećem broju dolaze iz Slovenije, Poljske i Njemačke, a sve više dolaze i Koreanci. Turisti u prosjeku u Zagorju borave 2, 28 dana“ – rekao je župan Kolar te dodao kako je toplice u Krapinsko-zagorskoj županiji 2017. godine posjetilo 679.237 kupača, Muzeje Hrvatskog zagorja 206.536 posjetitelja, a Nacionalno svetište Majke Božje Bistričke u Mariji Bistrici 970.750 hodočasnika. „Na području županije trenutno ima 2659 registriranih komercijalnih ležajeva, što je povećanje za 341 ležaj u odnosu na 2016. Villa Magdalena iz Krapinskih Toplica ima novih 30 ležajeva, a ostalo povećanje odnosi se na apartmane, sobe i kuće za odmor. Moram reći da nemamo podataka koliko gostiju dolazi u Zagorje vikendima na ručak, no znamo da ako želite subotom ili nedjeljom ručati u nekom od naših odličnih restorana, ukoliko nemate rezervaciju moglo vi Vam se dogodite da morate obići nekoliko restorana kako bi uopće našli slobodno mjesto“  - poručio je župan Kolar, koji se ovom prilikom osvrnuo i na ciljeve Matrerplana turizma KZŽ koji predviđa ostvarenje milijun noćenja 2025. godine. „Napredak je vidljiv u svim brojkama, a najveći je iskorak rast noćenja za 40 tisuća u odnosu na 2016. Nakon izgradnje novih kapaciteta, a prije svega mislim na hotel u Krapinskim Toplicama, koji će se početi graditi ove godine, približit ćemo se našem cilju, no mogu reći kako neću biti nezadovoljan ni ako 2025. godine budemo imali primjerice 880.000 noćenja“ – zaključio je župan i predsjednik Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije Željko Kolar.

Voditeljica ureda Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije Sanja Škrinjar također je izrazila veliko zadovoljstvom odličnim turističkim rezultatima z 2017. godini, a osvrnula se i na na promociju Krapinsko-zagorske županije na vanjskom tržištu i neke od predstojećih novina u 2018. „Planiramo promocije u Sloveniji i Njemačkoj, što kroz oglašavanje, a što kroz posjet sajmovima – to su nam najjača tržišta i najviše aktivnost izvan zemlje smo usmjerili upravo na njih“ – rekla je voditeljica Ureda koja se osvrnula i na brojna priznanja u turizmu koje su dobili Zagorci i zagorske destinacije u 2017. godini te najavila i izdavanje turističke kartice koja će posjetiteljima Krapinsko-zagorske županije, prvenstveno individualnim gostima, omogućiti ostvarivanje određenih popusta. Kartica će se moći nabaviti u uredima turističkih zajednica i u smještajnim objektima.

Na planove u 2018. godini osvrnuo se i župan Željko Kolar, koji je među ostalim kazao kako će se intenzivirati rad Turističko informativnog centra u Roses Designer Outletu u Svetom Križu Začretju, kroz koji godišnje prođe 1,4 milijuna kupaca. „Praktično svaki vikend će se tamo nešto događati. Također, naše najveće manifestacije – “100 % zagorsko” u Rijeci, Zagrebu i Puli, Babičini kolači, Štruklijada, Seljačka buna, imat će svoja zaštitna lica – poznati zagorski umjetnici, sportaši koji će dati dodatnu vrijednost našoj promociji. Svjesni smo da bez dobre promocije nema rezultata, pa zato ponovno pozivam Ministarstvo turizma i HTZ da povećaju sredstava promociju kontinentalnog turizma“ – poručio je župan Željko Kolar.


Zadnja promjena: 20.1.2018 | Prikazano 6832 puta