Kontakt  | Privatnost  
Bajka na dlanu
HyperLink
Sva područja
Kontakt
Autobusni vozni red
Naselje polaska:
 Vi ste ovdje: Home
Ispis stranice Komentirajte stranicu Dodajte u favorite / zabilješke
Prostorno uređenje, gradnja i zaštita okolišaZapošljavanje - prijam u službu

Oglas za prijam u službu u UO za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša

Na temelju članka 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 86/08., 61/11., 4/18. i 121/19.) pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša, raspisuje Oglas za prijam u službu na određeno vrijeme u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša.

Obavijest o ishodu Oglasa za prijam u službu u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša možete preuzeti u prilogi ispod teksta.

 

UPRAVNI ODJEL ZA PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJU
I ZAŠTITU OKOLIŠA

KLASA: 112-06/21-01/01
URBROJ: 2140/01-08-21-1
Krapina, 22. siječnja 2021.   

Na temelju članka 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 86/08., 61/11., 4/18. i 121/19.)  pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša, raspisuje

OGLAS
za prijam u službu  na određeno vrijeme
u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša

U Krapinsko-zagorsku županiju, na određeno vrijeme od šest mjeseci s mogućnošću produženja službe na određeno vrijeme u skladu sa Zakonom o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, zbog obavljanja privremenih poslova vezanih uz obnovu zgrada oštećenih potresom na području Krapinsko-zagorske županije, prima se:  

VIŠI STRUČNI SURADNIK ILI VIŠI REFERENT – 1 izvršitelj na određeno vrijeme u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša, s mjestom rada u Donjoj Stubici.

Na ovaj Oglas za prijam u službu na određeno vrijeme u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša (dalje u tekstu: Oglas) mogu se ravnopravno prijaviti kandidati oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom Oglasu odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Opći uvjeti za prijam u službu su:

  • punoljetnost,
  • hrvatsko državljanstvo,
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.

Osim općih uvjeta za prijam u službu, kandidati moraju ispunjavati sljedeće posebne uvjete za prijam u službu:

  • sveučilišni prvostupnik ili stručni prvostupnik iz područja tehničkih znanosti polje građevinarstvo i arhitektura ili sveučilišni ili stručni prvostupnik iz područja društvenih znanosti polja interdisciplinarnih društvenih znanosti grane javna uprava (za radno mjesto viši referent) ili
  • magistar struke ili stručni specijalist iz područja tehničkih znanosti polje građevinarstvo i arhitektura ili magistar struke ili stručni specijalist iz područja društvenih znanosti polja prava ili magistar struke ili stručni specijalist iz područja društvenih znanosti polja interdisciplinarnih društvenih znanosti grane javna uprava (za radno mjesto viši stručni suradnik)
  • najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
  • položen državni stručni ispit i
  • znanje rada na osobnom računalu.

Na Oglas se mogu javiti i osobe koje su po prijašnjim propisima stekle visoku ili višu stručnu spremu iz navedenih područja.

Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen državni stručni ispit, može biti primljena u službu pod uvjetom da ispit položi u zakonskom roku.

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Uz pisanu prijavu, podnositelji prijave dužni su priložiti sljedeće priloge koji mogu biti i u neovjerenim preslikama te će odabrani kandidati predočiti izvornik:

  • životopis,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (važeća osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica) ili Elektronički zapis iz Knjige državljana,
  • dokaz o traženoj stručnoj spremi (uvjerenje, svjedodžba, diploma, potvrda),
  • uvjerenje o nekažnjavanju izdano od nadležnog suda (ne starije od 6 mjeseci od zadnjeg  dana roka za podnošenje prijava na Oglas),
  • vlastoručno potpisana izjava da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
  • dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (svjedodžba, uvjerenje),
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine, iz kojeg je vidljivo da je podnositelj prijave obavljao poslove u traženoj stručnoj spremi i struci i razdoblje u kojem je obavljao te poslove, a koje radno iskustvo je evidentirano u Elektroničkom zapisu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ugovor o radu, rješenje ili potvrda poslodavca).

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo te, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti pisane dokaze o svom statusu i sve druge dokaze sukladno odredbama posebnih zakona te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Pozivaju se osobe iz članka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17.i 98/19.) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju:

  • rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ),
  • dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),
  • presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja,
  • dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi,
  • potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),
  • presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Oglasni postupak obuhvaća prethodnu provjeru znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja, provjere  praktičnog rada (provjera znanja rada na osobnom računalu) i intervjua.

Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Oglasa.

Ako podnositelj prijave ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrati će se da je povukao prijavu na Oglas.

Na web-stranici Krapinsko-zagorske županije www.kzz.hr (natječaji i javni pozivi) objaviti će se opis poslova i podaci o plaći za radna mjesta koje se popunjavaju ovim Oglasom, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja će se provoditi prethodna provjera znanja i sposobnosti te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru.

Povjerenstvo za provedbu Oglasa za prijam u službu  u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša utvrditi će listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz Oglasa te će na web-stranici i na oglasnoj ploči Krapinsko-zagorske županije objaviti mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti, najmanje 5 dana prije održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti.

Pisane prijave na Oglas, s obaveznim prilozima, podnose se u roku od osam dana od dana objave Oglasa na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Povjerenstvo za provedbu Oglasa za prijam u službu u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša s naznakom: (“Za  Oglas”), 49000 Krapina, Magistratska 1.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Oglasu.

Osobe koja neće podnijeti pravodobnu i urednu prijavu ili neće ispunjavati formalne uvjete iz Oglasa neće se smatrati kandidatima prijavljenim na Oglas i o istome će biti pisano obaviještene.

Kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije donošenja rješenja o prijmu u službu.

O rezultatima Oglasa kandidati će biti obaviješteni u roku od 60 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

PROČELNIK
mr. sc. Stjepan Bručić, dipl. ing. građ.

Prilozi:

  Tekst Oglasa
  Opis poslova, podaci o plaći, načinu i područjima obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  Obavijest o ishodu Oglasa

Zadnja promjena: 24.2.2021 | Prikazano 3355 puta
Područja
Gospodarstvo
Poljoprivreda i šumarstvo
Promet i komunalna infrastruktura
Obrazovanje, kultura, šport i tehnička kultura
EU fondovi, eurointegracije, međunarodna i regionalna suradnja
Zdravstvo, socijalna politika,
branitelji, civilno društvo, udruge i mladi
Prostorno uređenje, gradnja i zaštita okoliša
Energetska učinkovitost
Financije i proračun
Turizam
Opća uprava i imovinsko - pravni poslovi
Ostalo
Koronavirus Deficitarna zanimanja Humanitarna pomoć
siječanj 2023
poutsrčepesune
262728293031
1
4 nove osobe pozitivne na koronavirus
2
  • U novogodišnjoj noći rodile se dvije djevojčice
  • Dodijeljena 71 studentska stipendija
  • 2 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Župan Kolar: Presretni smo zbog ulaska u Schengen!
  • 3
  • 65 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • Ocjena o potrebi procjene utjecaja na okoliš za održavanje potoka Pocukovec
  • 4
    41 nova osoba pozitivna na koronavirus
    5
  • 37 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Domovi socijalne skrbi
  • 6
    34 nove osobe pozitivne na koronavirus
    7
    nema novih osoba pozitivnih na koronavirus
    8
    12 novih osoba pozitivno na koronavirus
    9
  • Održana konferencija za medije: O odličnim turističkim rezultatima u 2022. godini
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Proračun Krapinsko-zagorske županije
  • 10
  • Javni poziv "Volonter/ka godine" i "Volonterska akcija godine" za 2021. i 2022. god
  • Javni poziv za uvid u spis - Općina Radoboj
  • 46 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Obnova od potresa: Sastanak župana Kolara i ravnateljice Penović
  • Javni poziv za uvid u spis - Radoboj, sanacija klizišta
  • Javni poziv za uvid u spis - Radoboj, sanacija klizišta i rekonstrukcija
  • 11
  • 29 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Uskoro kreće 7,7 milijuna eura vrijedna obnova Specijalne bolnice Krapinske Toplice
  • 12
  • Održan kolegij župana
  • Centar kompetentnosti: U fokusu nabava opreme
  • 32 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • 13
  • DODJELA VATROGASNE OPREME: Odgovor na potrebe s terena
  • Javni natječaj za prijam u službu vježbenika u Upravni odjel za financije i proračun
  • Plan rada Županijske skupštine
  • 29 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • 14
  • POTPISANI UGOVORI: 238.000 eura za rad Poduzetničkog centra KZŽ
  • SIGURNOST PROMETA: Iz Fonda solidarnosti saniran i propust u Zlataru
  • 12 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • 15
  • Još tri mjeseca do završetka gradnje nove zgrade Područne škole Laz
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Obljetnica Međunarodnog priznanja Republike Hrvatske
  • 16
  • Akti Županijske skupštine
  • 1 nova osoba pozitivna na koronavirus
  • 10. sjednica Županijske skupštine
  • Predstavljen novi ravnatelj Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju K.Toplice
  • 17
  • Pravo na pristup informacijama
  • Pilot-projekt besplatnoga javnog željezničkog prijevoza djece i učenika
  • 24 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • 18
  • IZRAVNA DODJELA 152.630 EURA: Ulaganje u visoki standard zaštite od požara
  • 17 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • 19
  • Župan obišao radove ŽUC-a na području Općine Budinščina
  • 8 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Sastanak župana Kolara i ravnatelja županijskih zdravstvenih ustanova
  • Etički kodeks službenika i namještenika Krapinsko-zagorske županije
  • 20
  • Savjetovanje - II. izmjena Pravilnika I. za provedbu mjera poljo. proizvodnje
  • Savjetovanje - II. izmjena Pravilnika II. za provedbu mjera poljo. proizvodnje
  • 17 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • Svi zajedno moramo raditi da Zagorje bude i ostane zeleno!
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (Plin Konjščina d.o.o.)
  • 21
  • Upravljanje prostorom kao preduvjet velikih investicija: Osigurano 336.230 eura!
  • 10 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • 22
  • I dalje traju radovi na cestama: novi asfalt na LC22040 u Krapinskim Toplicama
  • 3 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • 23
  • Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi KZŽ za 2023. - Kultura
  • Javni poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi KZŽ za 2023. - Baština
  • Javni natječaj za prijam u službu u UO za opću upravu i imovinsko-pravne poslove
  • Registar sportskih djelatnosti
  • Bez novih pozitivnih osoba
  • Predavanje „Rak vrata maternice“
  • Poljoprivreda u 2022. god.: 2,5 milijuna kn za 257 korisnika. Novo povećanje u 2023.!
  • 24
  • 17 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • U Krapini o optimizaciji sustava lokalne i područne samouprave
  • Nabava opreme za operativne snage CRO-SI-SAFE
  • Bolnice
  • 25
  • Novi voditelj Službe civilna zaštita Krapina na sastanku sa županom Kolarom
  • Sastanak s ravnateljima srednjih škola o prijevozu učenika
  • Dodijeljene potpore, donacije i sponzorstva
  • 9 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • 26
  • Objavljeni podaci o nezaposlenosti: 160 nezaposlenih manje u odnosu na kraj 2021.
  • ZAGORJE ZELENO: Potpisan 336.230 eura vrijedan ugovor o sufinanciranju rada
  • DAN MIMOZA - NACIONALNI DAN BORBE PROTIV RAKA VRATA MATERNICE
  • 450 obljetnica Seljačke bune – Bitka kod Stubice pod pokroviteljstvom Predsjednika RH
  • 27
  • 10 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • 6 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • PROMJENA LOKACIJE ZA PCR TESTIRANJE
  • 27. siječnja – Međunarodni dan sjećanja na žrtve holokausta
  • 28
  • Noć muzeja u Pregradi: Otvorena izložba Maje Vukina Bogović
  • 2 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • 29
  • ISPLATA 390.000 EURA: Timovi hitne T1 i ove godine i u Klanjcu i Konjščini
  • 3 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • 30
  • Noć muzeja i 25 godina Zlatarske palete
  • 1 nova osoba pozitivna na koronavirus
  • 3112345
    Gradovi / općine
    visitzagorje.hr EU projekti Financijski mehanizam Europskog gospodarskog prostora 2014.-2021. Fond solidarnosti EU Otvoreni proračun Elektronička kontaktna točka Službeni glasnik Online prijave na natječaje Županijska skupština Poslovne zone Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije Babičini kolači Regionalni program za mlade KZŽ 3.0 Savjetovanje Dobitnici županijskih priznanja Projekt Zalogajček Projekt Baltazar Program podrške darovitoj djeci Palijativna skrb Autobusni prijevoz EU financirani projekti - Energetska obnova škola Udomiteljstvo u Krapinsko-zagorskoj županiji Gospodarsko-socijalno vijeće HOMER Partnerstvo za razvoj Savjet mladih Krapinsko-zagorske županije Partnersko vijeće KZŽ Učenička natjecanja eEnviper - okolišne dozvole za 21. stoljeće Županijsko povjerenstvo za ravnopravnost spolova SOS telefon i mreža podrške žrtvama obiteljskog nasilja Osoba za nepravilnosti Savjet za razvoj civilnog društva Antikorupcijsko povjerenstvo Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata
    Krapinsko - zagorski aerodrom, Krapina - Zagorje airport, Gubaševo, Zabok Nogometni klub Mladost Zabok, Zabok, ŽNL, nogomet,poredak Igračka Snježna Kraljica, Snowqueentoy, Osnovna škola Stjepana Radića Brestovec Orehovički, Projekt Generacija Now 2021, iot, robotika