Kontakt  | Privatnost  
Bajka na dlanu
HyperLink
Sva područja
Kontakt
Autobusni vozni red
Naselje polaska:
 Vi ste ovdje: Home
Ispis stranice Komentirajte stranicu Dodajte u favorite / zabilješke
Projekt "Baltazar"Obrazovanje, kultura, šport i tehnička kulturaEU fondovi, europske integracije, međunarodna i regionalna suradnja

Javni poziv – projekt "Baltazar 5" za šk. g. 2021/2022. - dopune prijava

Dopune Javnog poziva br. 1, 2, 3, 4 i 5 dostupne su u prilozima. Rok za prijavu na Javni poziv, Dopuna br. 1 završio je 9.9.2021., za Dopunu br. 3 završio je 11.9.2021., za Dopunu br. 4 završio je 14.9.2021., dok je rok za Dopunu br. 2 – za školu OŠ Matije Gupca Gornja Stubica završio 10.9.2021., a za Centar za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice i SŠ Krapina produljen je do 17.9.2021. Rok za prijavu na Javni poziv, Dopunu br. 5 je 17.9.2021.

REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
ŽUPAN

KLASA: 602-01/21-01/84
URBROJ: 2140/01-02-21-01
Krapina, 9. srpanj 2021.  

Krapinsko-zagorska županija nositelj je projekta „Baltazar 5“ prijavljenog na Otvoreni poziv na dostavu projektnih prijedloga Ministarstva znanosti i obrazovanja „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza IV.“, UP.03.2.1.06, u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., Prioritetne osi 3. Obrazovanje i cjeloživotno učenje, Investicijskog prioriteta 10.3. Povećanje jednakog pristupa cjeloživotnom učenju za sve dobne skupine u formalnom, neformalnom i informalnom okruženju, unapređivanje znanja, vještina i kompetencija radne snage, promicanje fleksibilnih načina učenja, između ostalog profesionalnim savjetovanjem i potvrđivanjem stečenih kompetencija, Specifičnog cilja 10.3.1. Omogućavanje boljeg pristupa obrazovanju učenicima u nepovoljnom položaju u pred-tercijarnom obrazovanju. Projektom se izravno utječe na poboljšanje integracije učenika s teškoćama u redovite/posebne osnovnoškolske i srednjoškolske odgojno-obrazovne ustanove, te njihovu uspješniju socijalnu uključenost i emocionalno funkcioniranje.

Slijedom navedenog, Krapinsko-zagorska županija s partnerima u Projektu raspisuje

JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PRIJAVA
ZA OBAVLJANJE POSLOVA POMOĆNIKA U NASTAVI/STRUČNOG KOMUNIKACIJSKOG POSREDNIKA ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU U ODGOJNO-OBRAZOVNIM USTANOVAMA – PARTNERIMA U PROJEKTU „BALTAZAR 5“ ZA ŠK. GOD. 2021/2022.

Projektom je predviđen odabir i zapošljavanje pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju u redovitim/posebnim osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama u Krapinsko-zagorskoj županiji koje su partneri u projektu „Baltazar 5“ tijekom šk. god. 2021/2022.

POMOĆNIK U NASTAVI/STRUČNI KOMUNIKACIJSKI POSREDNIK ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

Broj traženih osoba:  78 pomoćnika u nastavi

Broj traženih osoba: 2 stručna komunikacijska posrednika

Mjesto rada: osnovne i srednje škole u Krapinsko-zagorskoj županiji – partneri u projektu

Radno vrijeme: nepuno radno vrijeme - 20 sati tjedno u nižim razredima osnovne škole (1. – 4. r.), 22 sata tjedno u višim razredima osnovne škole (5. – 8. r.) i u srednjoj školi 

Prijevoz na rad: sukladno važećim propisima/TKU

Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme do 10 mjeseci

UVJETI:

  • završeno najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
  • protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak.

DODATNI UVJET za stručnog komunikacijskog posrednika:

  • završena edukacija te stečene kompetencije za posao.

Prednost će imati osobe:

  • s iskustvom u radu kao pomoćnik u nastavi/stručni komunikacijski posrednik,
  • koje su sudjelovale u edukacijama za pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika,
  • s iskustvom u volontiranju.

OPIS POSLOVA

Pomoćnik u nastavi je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u svakodnevnim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima.

Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima, vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.

Stručni komunikacijski posrednik je osoba koja pruža komunikacijsku potporu gluhim, nagluhim i gluhoslijepim učenicima u onom sustavu komunikacije koji preferira gluhi, nagluhi ili gluhoslijepi učenik: hrvatski znakovni jezik, prilagođeni hrvatski znakovni jezik (taktilni, locirani, vođeni) ili ostale sustave komunikacije koji se temelje na hrvatskom jeziku (simultana znakovno-govorna komunikacija, ručne abecede, titlovanje ili daktilografija, očitavanje govora s lica i usana, pisanje na dlanu i korištenje tehničkih pomagala).

Poslovi stručnog komunikacijskoj posrednika su: pružati komunikacijsku potporu u onom sustavu komunikacije koji učenik preferira, pripremati se za nastavu i neposredni rad s učenikom u svrhu objašnjavanja/prevođenja određenih pojmova učeniku prema uputama učitelja/nastavnika, pomagati učeniku pri upotrebi radnih materijala i korištenju udžbenika, dodatno objasniti/prevesti pojmove učeniku, poticati učenika na pisanje i izražavanje u onom sustavu komunikacije koji učenik preferira, a u skladu s učenikovima mogućnostima i sklonostima, poticati učenika na suradnju s ostalim učenicima, pružati pomoć u kretanju za gluhoslijepe učenike i osigurati prenošenje vizualnih/auditivnih informacija (opisivanje okoline u nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima), ispisivati na računalu tekst izlaganja predavača tijekom nastave, surađivati s učiteljima/nastavnicima i stručnim suradnicima te obavljati ostale poslove sukladno potrebama učenika.

DODATNA  ZNANJA I VJEŠTINE

Poštovanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost.

Odabir će se izvršiti uz pomoć stručnih metoda procjene kompetencija i osobina podnositelja prijave, a koji će provoditi Povjerenstvo za odabir kandidata u sklopu projekta „Baltazar 5“.

Ukoliko odabrani kandidati za pomoćnika u nastavi nemaju valjani dokaz o završenom odgovarajućem programu edukacije, nakon selekcijskog postupka u obvezi su sudjelovati u programu edukacije za pomoćnika u nastavi, a koji će se realizirati kroz minimalno 20 sati prethodno početku rada u školama partnerima u projektu.

Odgovarajućim programom edukacije za pomoćnika u nastavi smatra se edukacija u trajanju od najmanje 20 sati koja je najmanje sadržavala sljedeće elemente programa, sukladno Uputama za prijavitelje, u okviru poziva Ministarstva znanosti i obrazovanja „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza IV.“, UP.03.2.1.06.:

  • osnovna načela obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje,
  • karakteristike učenika s teškoćama u razvoju (za sve vrste teškoća),
  • podrška učenicima s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih vještina (način pružanja pomoći),
  • suradnja s učiteljem/nastavnikom/stručnim timom škole/roditeljima i drugim učenicima,
  • prava učenika s teškoćama u razvoju.

Odabrani kandidati koji posjeduju odgovarajući dokaz o završenoj edukaciji za pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika mogu se, po provedbi selekcijskog postupka, angažirati kao pomoćnik u nastavi/stručni komunikacijski posrednik bez uključivanja u novi program edukacije. U slučaju da se određeni kandidati sa završenom edukacijom, a po dovršetku selekcijskog postupka, angažiraju kao pomoćnik u nastavi/stručni komunikacijski posrednik učenicima kod kojih specifične teškoće u razvoju zahtijevaju dodatne edukacije, takvi kandidati mogu pohađati i dodatne edukativne sadržaje prilagođene potrebama takvih učenika.

Po donošenju standarda kvalifikacije za pomoćnika u nastavi i stručnog komunikacijskog posrednika, kao i programa za stjecanje kvalifikacija, od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja, sukladno čl. 9. i čl. 11. Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima („Narodne novine“ broj 102/2018., 59/2019., 22/2020.), na osobe zatečene na obavljanju poslova pomoćnika u nastavi i stručnog komunikacijskog posrednika primjenjuju se važeće zakonske odredbe, kao i uvjeti sukladno Uputama za prijavitelje, u okviru poziva Ministarstva znanosti i obrazovanja „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza IV.“, UP.03.2.1.06.

S kandidatom izabranim za pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika škola partner sklopit će ugovor o radu u kojemu će biti utvrđeni poslovi, trajanje te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana. Po sklapanju ugovora o radu i početku rada u školi partneru, pomoćnik u nastavi/stručni komunikacijski posrednik koji učeniku pruža pomoć pri uzimanju hrane i pića bit će upućen na obavljanje zdravstvenog (sanitarnog) pregleda, sukladno važećoj zakonskoj obvezi za osobe koje na svojim radnim mjestima dolaze u neposredan dodir s hranom, odnosno vodom za ljudsku potrošnju.

U prijavi na ovaj Javni poziv kandidat treba navesti svoje osobne podatke (ime i prezime, datum i mjesto rođenja, OIB, adresu stanovanja, broj telefona i po mogućnosti e-mail adresu) te dostaviti sve tražene priloge.

Uz vlastoručno potpisanu prijavu, kandidati su dužni priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili neovjerenoj preslici:

  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku svjedodžbe, diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice, putovnice, vojne iskaznice ili domovnice),
  • životopis,
  • uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak ne starije od 6 mjeseci od dana objave ovog Javnog poziva,
  • dokaz o iskustvu u radu kao pomoćnik u nastavi/stručni komunikacijski posrednik, a koje kandidati prilažu ako posjeduju takvo iskustvo,
  • dokaz o završenoj edukaciji za pomoćnika u nastavi u trajanju od najmanje 20 sati koja je najmanje sadržavala elemente programa utvrđene ovim Javnim pozivom, a kojeg kandidati prilažu ako ga posjeduju (potvrda, diploma, svjedodžba i slično),
  • dokaz o završenoj edukaciji za stručnog komunikacijskog posrednika (potvrda, diploma, svjedodžba i slično iz hrvatskog znakovnog jezika i ostalih sustava komunikacije gluhih, nagluhih i gluhoslijepih učenika),
  • dokaz o stečenom iskustvu u volontiranju, a koje kandidati prilažu ako posjeduju takvo iskustvo (potvrda o volontiranju i slično),
  • potpisanu, ispunjenu privolu za davanje i obradu osobnih podataka u svrhu odabira kandidata, a na predlošku koji je objavljen u okviru Javnog poziva (način davanja i obrade osobnih podataka od strane Krapinsko-zagorske županije kao voditelja obrade opisan je u popratnom dokumentu „Uputa o privoli za ispitanika“, a predložak privole i Uputa su dostupni na službenoj internetskoj stranici Krapinsko-zagorske županije pod ovaj Javni poziv: http://www.kzz.hr/).   

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo te priložiti pisane dokaze o tom statusu sukladno odredbama posebnih zakona te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Pozivaju se osobe iz članka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17., 98/19.) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju:

  • rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ),
  • dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),
  • presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja,
  • dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi,
  • potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),
  • presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  • rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr.

Kandidati će prilikom sklapanja ugovora o radu dostaviti na uvid originalne dokumente.

Nepravodobne i nepotpune prijave, kao i prijave koje nisu vlastoručno potpisane, neće biti razmatrane.

Pisane prijave sa svim traženim prilozima podnose se na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Upravni odjel za obrazovanje, kulturu, šport i tehničku kulturu, Magistratska 1, 49000 Krapina, s naznakom „Javni poziv za podnošenje prijava za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnim ustanovama – partnerima u Projektu „Baltazar 5“ za šk. god. 2021/2022.“, u roku od 8 dana od dana objave ovog Javnog poziva pri Hrvatskom zavodu za zapošljavanje.

Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju jednu prijavu s traženim prilozima te u molbi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa (moguće se je opredijeliti za najviše pet škola). Kandidati koji se prijavljuju za Školu za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok trebaju jasno naznačiti javljaju li se za radno mjesto pomoćnika u nastavi ili za stručnog komunikacijskog posrednika.

Radni odnos sa školom odabrani kandidati će zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka kako slijedi:

  1. Centar za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice, Ljudevita Gaja 2, 49217 Krapinske Toplice – 5 pomoćnika u nastavi,
  2. Osnovna škola Bedekovčina, Ljudevita Gaja 13, 49221 Bedekovčina – 3 pomoćnika u nastavi,
  3. Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina, Budinščina 18/c, 49284 Budinščina – 4 pomoćnika u nastavi,
  4. Osnovna škola Đure Prejca Desinić, Ratkajeva 8, 49216 Desinić – 2 pomoćnika u nastavi,
  5. Osnovna škola Donja Stubica, Toplička cesta 27, 49240 Donja Stubica – 1 pomoćnik u nastavi,
  6. Osnovna škola Đurmanec, Đurmanec bb, 49225 Đurmanec – 1 stručni komunikacijski posrednik,
  7. Osnovna škola Matije Gupca Gornja Stubica, Matije Gupca 2, 49245 Gornja Stubica – 7 pomoćnika u nastavi,
  8. Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli, Hum na Sutli 152/1, 49231 Hum na Sutli – 2 pomoćnika u nastavi,
  9. Osnovna škola Antuna Mihanovića, Lijepe naše 41, 49290 Klanjec – 1 pomoćnik u nastavi,
  10. Osnovna škola Konjščina, Matije Gupca 6, 49282 Konjščina – 2 pomoćnika u nastavi,
  11. Osnovna škola Augusta Cesarca Krapina, Ivana Vrencea 1, 49000 Krapina – 4 pomoćnika u nastavi,
  12. Osnovna škola „Ljudevit Gaj“ Krapina, Trg Stjepana Radića 1, 49000 Krapina – 1 pomoćnik u nastavi,
  13. Osnovna škola Josipa Broza, Antuna Mihanovića 8, 49295 Kumrovec – 2 pomoćnika u nastavi,
  14. Osnovna škola Franje Horvata Kiša, Lobor, Trg Svete Ane 28, 49253 Lobor – 5 pomoćnika u nastavi,
  15. Osnovna škola Mače, Mače 32, 49251 Mače – 2 pomoćnika u nastavi, 
  16. Osnovna škola Marija Bistrica, Zagrebačka 15, 49246 Marija Bistrica – 3 pomoćnika u nastavi,
  17. Osnovna škola „Ljudevit Gaj“ Mihovljan, Mihovljan 49, 49252 Mihovljan – 3 pomoćnika u nastavi,
  18. Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko, Petrovsko 58, 49234 Petrovsko – 1 pomoćnik u nastavi,
  19. Osnovna škola Janka Leskovara, Pregrada, Dragutina Kunovića 8, 49218 Pregrada – 1 pomoćnik u nastavi, 
  20. Osnovna škola Vladimir Bosnar Stubičke Toplice, Strmečka cesta 5a, 49244 Stubičke Toplice – 1 pomoćnik u nastavi,
  21. Osnovna škola Sveti Križ Začretje, Školska 5, 49233 Sveti Križ Začretje – 1 pomoćnik u nastavi,
  22. Osnovna škola Lijepa naša, Tuhelj 54, 49215 Tuhelj – 1 pomoćnik u nastavi,
  23. Osnovna škola Veliko Trgovišće, Ulica Stjepana Radića 27, 49214 Veliko Trgovišće – 4 pomoćnika u nastavi,
  24. Osnovna škola Ksavera Šandora Gjalskog Zabok, Đački put 1, 49210 Zabok – 4 pomoćnika u nastavi,
  25. Osnovna škola Ante Kovačića Zlatar, Vladimira Nazora 1, 49250 Zlatar  – 3 pomoćnika u nastavi,  
  26. Osnovna škola Zlatar Bistrica, Vladimira Nazora 10, 49247 Zlatar Bistrica – 1 pomoćnik u nastavi,
  27. Srednja škola Bedekovčina, Gajeva 1, 49221 Bedekovčina – 4 pomoćnika u nastavi,  
  28. Srednja škola Konjščina, Matije Gupca 5, 49282 Konjščina – 1 pomoćnik u nastavi,
  29. Srednja škola Krapina, Šetalište hrvatskog narodnog preporoda 6, 49000 Krapina– 3 pomoćnika u nastavi,
  30. Srednja škola Pregrada, Stjepana Škreblina bb, 49218 Pregrada – 2 pomoćnika u nastavi,
  31. Srednja škola Zabok, Ulica Ivana i Cvjete Huis 2, 49210 Zabok – 1 pomoćnik u nastavi,
  32. Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok, prilaz prof. Ivana Vrančića 5, 49210 Zabok – 3 pomoćnika u nastavi i 1 stručni komunikacijski posrednik.

Ovaj Javni poziv objavit će se na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i partnera u Projektu, a svaka odgojno-obrazovna ustanova otvorit će Prijavu potrebe za radnikom s tekstom koji je vidljiv iz ovog Javnog poziva i sukladno broju izvršitelja po odgojno-obrazovnim ustanovama.

Pojmovi koji se koriste u ovom Javnom pozivu, a imaju rodno značenje, bez obzira na to koriste li se u ženskom ili muškom rodu, obuhvaćaju na jednak način ženski i muški rod.

ŽUPAN
Željko Kolar

 

Upite vezane za Javni poziv moguće je poslati na službenu e-mail adresu projekta: baltazar@kzz.hr.

Prilozi:

  Tekst Javnog poziva
  Privola
  Uputa o privoli
  Javni poziv dopuna br. 1
  Javni poziv dopuna br. 2
  Javni poziv dopuna br. 3
  Javni poziv dopuna br. 4
  Javni poziv dopuna br. 5

Zadnja promjena: 15.9.2021 | Prikazano 3198 puta
Područja
Gospodarstvo
Poljoprivreda i šumarstvo
Promet i komunalna infrastruktura
Obrazovanje, kultura, šport i tehnička kultura
EU fondovi, eurointegracije, međunarodna i regionalna suradnja
Zdravstvo, socijalna politika,
branitelji, civilno društvo, udruge i mladi
Prostorno uređenje, gradnja i zaštita okoliša
Energetska učinkovitost
Financije i proračun
Turizam
Opća uprava i imovinsko - pravni poslovi
Ostalo
Koronavirus Deficitarna zanimanja Humanitarna pomoć
rujan 2021
poutsrčepesune
3031
1
  • Izvješća o prikupljanju i pružanju humanitarne pomoći za 2020.
  • Radni posjet Općini Konjščina
  • Zaključak - privremeni zastupnik (Hrvatske ceste - Prišlin)
  • 18 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Održana interkulturalna večer s volonterima iz Španjolske i Estonije
  • 2
  • 9 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • Izvješće o nesukladnim rezultatima za vodu (Selnica, Sveti Matej)
  • 3
  • Vetropack Straža – 25 godina
  • Agro Oskar otišao u Zagorje!
  • 20 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • 4
    7 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    5
    14 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    6
  • Uručene diplome osteopatima
  • Održano jubilarno, 10. izdanje INA Rallya Kumrovec
  • Počeo 56. Tjedan kajkavske kulture u Krapini
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (HEP, "Donji Macelj Srevast")
  • PRVI DAN ŠKOLE
  • Sufinanciranje troškova prijevoza redovitih učenika srednjih škola
  • 20. Znanstveni skup o kajkavskom jeziku, književnosti i kulturi
  • 3 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • 7
  • Hrvatska volontira – poziv za uključivanje
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (Dubravko Žužić, Zagreb)
  • 23 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Preminuo Krste Radak
  • 8
    22 nove osobe pozitivne na koronavirus
    9
  • Popis stanovništva - informacija o samopopisivanju
  • Dan Varaždinske županije
  • Javni natječaj za prijam u službu (Viši stručni suradnik i savjetnik)
  • Informacija o zahtjevu za ocjenu o potrebi procjene utjecaja na okoliš (uzgoj peradi)
  • 28 novih COVID pozitivnih osoba, 1 osoba preminula
  • 10
  • Otvoren 29. Zagorski gospodarski zbor
  • Julije Domac nominiran za dodjelu GREEN PRIX nagrade / GLASANJE
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (rekonstrukcija županijske ceste ŽC2168)
  • 31 nova osoba pozitivna na koronavirus
  • Dodijeljena priznanja tvrtkama za 30. obljetnicu rada
  • 11
    17 novih osoba pozitivno na koronavirus
    12
  • 14 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Održani 24. Susreti za Rudija
  • 13
  • Održan 56. Festival kajkavskih popevki
  • Obilježeno 50 godina muzejske djelatnosti na Hušnjakovu
  • Dani otvorenih vrata Vetropack Straže
  • OBAVIJEST – Upravni odjel za gospodarstvo, poljoprivredu, promet…
  • POČEO POPIS STANOVNIŠTVA – do 26. rujna se možete sami popisati
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Ministar Fuchs posjetio OŠ Krapinske Toplice
  • 14
  • Zajedno za Gupčev kraj - BUNA TRAJE!
  • Dan Općine i Dan Župe Sveti Križ Začretje
  • 15 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • GLASAJ ZA PROJEKT BALTAZAR - FINALIST ZA NAGRADU REGIOSTARS!
  • Projekt Baltazar u konkurenciji za nagradu Europske komisije /GLASAJTE I VI
  • 15
  • 53 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Javni poziv – projekt "Baltazar 5" za šk. g. 2021/2022. - dopune prijava
  • Javni poziv "Volonter/ka godine" i "Volonterska akcija godine" za 2020. godinu
  • Odobrena humanitarna akcija "Sve zbog jednog dječaka"
  • 16
  • 24 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Projekt "Novi početak"
  • 17
    24 nove osobe pozitivne na koronavirus
    18
    29 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    19
    26 novozaraženih osoba na području KZŽ
    20
  • Počelo 51. „Branje grojzdja“ u Pregradi
  • 100% ZAGORSKO i 12 put u Zagrebu
  • Susret riječi sa novim idejama u novih pola stoljeća
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Pravilnik o dodjeli stipendija učenicima srednjih škola i studentima - savjetovanje
  • 21
  • Održana 25. Smotra tamburaških orkestara i sastava KZŽ
  • Informativne radionice – energetska obnova kuća!
  • 22 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Održan radni sastanak župana Željka Kolara i ravnateljice DZS Lidije Brković
  • 22
  • Zaključak - privremeni zastupnik (Aglomeracija Zlatar, Rogar, 453)
  • Zaključak - privremeni zastupnik (Aglomeracija Zlatar, Rogar, 860)
  • Zaključak - privremeni zastupnik (Aglomeracija Zlatar, Hanžek, 856)
  • Zaključak - privremeni zastupnik (Aglomeracija Zlatar, Hanžek, 452)
  • 41 nova osoba pozitivna na koronavirus
  • Održana Uvodna konferencija projekta NOVI POČETAK
  • 23242526
    27282930123
    45678910
    Gradovi / općine
    visitzagorje.hr EU projekti Otvoreni proračun Elektronička kontaktna točka Službeni glasnik Online prijave na natječaje Županijska skupština Poslovne zone Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije Babičini kolači Regionalni program za mlade KZŽ 3.0 Savjetovanje Dobitnici županijskih priznanja Projekt Zalogajček Projekt Baltazar Program podrške darovitoj djeci Palijativna skrb Autobusni prijevoz EU financirani projekti - Energetska obnova škola Udomiteljstvo u Krapinsko-zagorskoj županiji Gospodarsko-socijalno vijeće HOMER Partnerstvo za razvoj Savjet mladih Krapinsko-zagorske županije Partnersko vijeće KZŽ Učenička natjecanja eEnviper - okolišne dozvole za 21. stoljeće Županijsko povjerenstvo za ravnopravnost spolova SOS telefon i mreža podrške žrtvama obiteljskog nasilja Osoba za nepravilnosti Savjet za razvoj civilnog društva Antikorupcijsko povjerenstvo Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata
    Krapinsko - zagorski aerodrom, Krapina - Zagorje airport, Gubaševo, Zabok Nogometni klub Mladost Zabok, Zabok, ŽNL, nogomet,poredak Igračka Snježna Kraljica, Snowqueentoy, Osnovna škola Stjepana Radića Brestovec Orehovički, Projekt Generacija Now 2021, iot, robotika