Zagorje
Bajka na dlanu

Natječaj za razvoj poljo. proizvodnje i promociju poljo. proizvoda u 2022.

Datum objave: 21. veljače 2022.

REPUBLIKA HRVATSKA

KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA

ŽUPAN

KLASA:320-01/22-01/22

URBROJ:2140-02-22-2

Krapina, 21. veljače 2022.

Na temelju članka 21., Pravilnika II. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije za razdoblje 2021. – 2023. godine ,(„Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ br. 3/21), Pravilnika o izmjeni i dopuni Pravilnika II. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije za razdoblje 2021-2023. godine (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije br. 1/22) te članka 32. Statuta Krapinsko-zagorske županije („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ br. 31/01., 5/06., 14/09., 11/13., 26/13., 13/18. i 5/20).

 

NATJEČAJ

za razvoj poljoprivredne proizvodnje i promociju poljoprivrednih proizvoda na području Krapinsko-zagorske županije u 2022. godini

1. Predmet Natječaja je podnošenje Zahtjeva za potporu poljoprivrednicima za promociju poljoprivrednih proizvoda proizvedenih na poljoprivrednim gospodarstvima na području Krapinsko-zagorske županije temeljem Pravilnika II. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije za razdoblje 2021. – 2023. godinu, („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ br. 3/21) i Pravilnika o izmjeni i dopuni Pravilnika II. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije za razdoblje 2021-2023. godine (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije br. 1/22) koji su usklađeni sa Uredbom Komisije (EU) br. 1407/2013 ?d 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore ( SL L 352 od 24 . prosinca 2013) i Uredbom Komisije (EU) 2020/972 od 02. srpnja 2020. o izmijeni Uredbe (EU) br. 1407/2013 u pogledu njezina produljenja i o izmjeni Uredbe (EU) br. 651/2014. u pogledu njezina produljenja i odgovarajućih prilagodbi (SL L215/3, 07 srpnja 2020.) u daljnjem tekstu (Uredba 1407/2013).

2. Prihvatljivi korisnici su: poljoprivrednici upisani u Upisnike u Agenciji za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju Podružnice Krapinsko-zagorske županije sa sjedištem na području Krapinsko-zagorske županije.

3. Uvjeti prihvatljivosti:

a) Korisnici su poljoprivrednici upisani u Upisnik poljoprivrednika i/ili Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Agenciji za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju Podružnice Krapinsko-zagorske županije sa sjedištem na području Krapinsko-zagorske županije.

b) Korisnik mora vršiti preradu i/ili stavljanje na tržište jednog i/ili više poljoprivrednih proizvoda s Popisa poljoprivrednih proizvoda obuhvaćenih Dodatkom I. Ugovora o EU, uz iznimku proizvoda ribarstva i akvakulture obuhvaćenih Uredbom Vijeća (EZ) br. 104/2000.

c) Korisnik treba biti upisan u Upisnik poljoprivrednika i/ili Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava kao nositelj/odgovorna osoba.

c) Prihvatljive su aktivnosti koje su provedene nakon 01. siječnja tekuće godine.

d) Ulaganje mora biti u skladu s poljoprivrednom proizvodnjom koja se vrši na gospodarstvu.

e) Korisnik mora imati podmirene odnosno regulirane financijske obveze prema državnom proračunu Republike Hrvatske.

f) Korisnik mora imati izvršene obveze temeljem Ugovora sklopljenih s Krapinsko-zagorskom županijom u okviru provođenja Pravilnika I. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije važećeg za prethodnu godinu i Pravilnika II. za provedbu mjera razvoja poljoprivredne proizvodnje Krapinsko-zagorske županije važećeg za prethodnu godinu.

g) Korisnik tijekom razdoblja od tri fiskalne godine nije ostvario iznos potpore veći od 200.000,00 eura sukladno Uredbi 1407/2013.

4. Prihvatljiva aktivnost je:

Nastup na tržištu koji obuhvaća sljedeće troškove:

a) trošak kotizacije za sajam/izložbu,

b) trošak promocije u sajmenom katalogu,

c) trošak najma i uređenja izložbeno-prodajnog prostora,

d) trošak kotizacije i trošak slanja uzorka na međunarodna i svjetska ocjenjivanja,

e) trošak pripreme i tiskanja etiketi, vizitki, promotivnih materijala, promotivnih letaka i brošura,

f) trošak pripreme i izrade bannera,

g) trošak izrade web-stranice,

h) trošak kontrole za certificirane proizvode koji su dobili zaštitu na nacionalnoj razini.

Porez na dodanu vrijednost (PDV) nije prihvatljiv za financiranje kod korisnika koji je porezni obveznik upisan u registar obveznika PDV-a te ima pravo na odbitak PDV-a.

5. Iznos i udio potpore

Visina potpore po korisniku iznosi do 10.000,00 kuna, a maksimalno do 60% od ukupno provedenih prihvatljivih aktivnosti.

Potpora se dodjeljuje za provedene prihvatljive aktivnosti navedene u Zahtjevu za potporu.

6. Podnošenje Zahtjeva s osnovnom i dodatnom dokumentacijom

a) Osnovna dokumentacija

1. Ispunjen, potpisan i ovjeren (ukoliko je primjenjivo) Zahtjev za potporu (Prilog I.),

2. Preslika Rješenja o upisu u Upisnik poljoprivrednika i/ili Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava i/ili Upisnik poljoprivrednih gospodarstava,

3. Program za sajam /izložbu (ukoliko je primjenjivo),

4. Primjerak oblikovanja i tiska etiketa, vizitke, vrećice…(ukoliko je primjenjivo),

5. Račun/Ugovor za sajam/izložbu, izradu web stranice i sl., s dokazom o plaćanju,

6. Potvrda Porezne uprave iz koje je vidljivo da korisnik ima regulirane financijske obveze prema državnom proračunu ne starija od 30 dana na dan podnošenja Zahtjeva za potporu,

7. Potvrda Porezne uprave da li je korisnik u sustavu PDV-a ne starija od 30 dana na dan podnošenja Zahtjeva za potporu,

8. Preslika osobne iskaznice korisnika,

9. Preslika žiroračuna,

10. Izvadak iz obrtnog registra (obrti), izvadak iz registra nadležnog Trgovačkog suda (pravne osobe)

11. Ispunjen, potpisan i ovjeren (ukoliko je primjenjivo) Prilog V. Izjava o korištenim de minimis potporama 1407/2013,

12. Ispunjen, potpisan i ovjeren (ukoliko je primjenjivo) Prilog VI. Privola/suglasnost za objavu osobnih podataka.

b) Dodatna dokumentacija

1. Preslika Rješenja o upisu u Upisnik subjekata u ekološkoj proizvodnji (za gospodarstva koja se bave ekološkom proizvodnjom),

2. Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne starija od 30 dana (za poljoprivredna gospodarstva koja plaćaju obvezno mirovinsko osiguranje poljoprivrednika).

7. Način i uvjeti podnošenja Zahtjeva za potporu

Zahtjevi za potporu podnose se na popunjenim službenim obrascima s utvrđenom obveznom dokumentacijom koja se prilaže uz Zahtjev za potporu. Obrasci s popisom obvezne dokumentacije u prilogu mogu se preuzeti u Upravnom odjelu za gospodarstvo, poljoprivredu, turizam, promet i komunalnu infrastrukturu ili na web stranici: http://www.kzz.hr (Natječaji i javni pozivi). Obrasci za prijavu na Natječaj ne smiju se ni na koji način mijenjati.

Zahtjev za potporu s obveznom dokumentacijom treba biti dostavljen isključivo putem pošte i to preporučeno u zatvorenoj omotnici na čijoj poleđini treba obavezno ispisati ime i prezime i adresu pošiljatelja, te istu dostaviti na adresu:

KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA,

Upravni odjel za gospodarstvo, poljoprivredu, turizam, promet i komunalnu infrastrukturu, Magistratska 1, 49 000 Krapina

s naznakom za

Natječaj za razvoj poljoprivredne proizvodnje i promociju poljoprivrednih proizvoda

na području Krapinsko-zagorske županije u 2022. godini

-NE OTVARATI-

8. Detaljne upute o postupku obrade Zahtjeva za potporu i donošenju Odluke nalaze se u Pravilniku.

9. Rok za podnošenje Zahtjeva je do 01. prosinca 2022. godine, odnosno do utroška osiguranih sredstava.

Ž U P A N

Željko Kolar