Jednostavna nabava 20.6.2017
Obrazovanje, kultura, šport i tehnička kulturaProstorno uređenje, gradnja i zaštita okolišaFinancije, proračun i javna nabava

Jednostavna nabava: Nabava bagatelne vrijednosti radova na sanaciji i obnovi ambulante u Loboru

Datum i vrijeme dostave ponuda: do 28. lipnja 2017. godine 9,00 sati. Mjesto dostave ponuda: Krapinsko-zagorska županija, Krapina, Magistratska 1, soba 2, urudžbeni zapisnik.

Odluku o odabiru najpovoljnije ponude možete preuzeti u prilogu ispod teksta.

 

KLASA: 361-01/17-01/225
URBROJ: 2140/01-02-17-3
Krapina,  19. lipnja 2017.

Na temelju članka 5. Pravilnika o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“, broj 20/14.)  i članka 32. stavak 1. alineje 5. Statuta Krapinsko-zagorske županije („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“, broj 13/01., 5/06., 14/09., 11/13. i 26/13.- pročišćeni tekst)  Župan Krapinsko-zagorske županije dana 19. lipnja 2017. godine donosi

ODLUKU O POČETKU POSTUPKA NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI


I.

Podaci o Naručitelju:

- naziv, sjedište i adresa: Krapinsko-zagorska županija, Krapina, Magistratska 1

- OIB: 20042466298.

II.

Naziv predmeta nabave: Radovi na sanaciji i obnovi ambulante u Loboru.

III.

Redni broj predmeta nabave u Planu nabave: Redni broj 17.7.  – Radovi na sanaciji i obnovi ambulante u Loboru.

IV.

Procijenjena vrijednost nabave: 191.859,01  kuna bez PDV-a.

V.

Podaci o ovlaštenim predstavnicima Naručitelja:

Ovlaštenim predstavnicima Naručitelja za provedbu postupka nabave bagatelne vrijednosti  imenuju se slijedeći službenici Krapinsko – zagorske županije:

1. Igor Cigula, dipl. oecc., pročelnik Upravnog odjela za financije, proračun i javnu nabavu, zadužen za pripremu postupka nabave bagatelne vrijednosti.

2. Ljiljana Horvat, dipl. iur.,  savjetnica za javnu nabavu u Upravnom odjelu za financije, proračun i javnu nabavu, zadužena za  pripremu i provedbu postupka nabave bagatelne vrijednosti;

3. Branko Klasić dipl. ing. građ., savjetnik za investicije u Upravnom odjelu za obrazovanje, kulturu, sport i tehničku kulturu, zadužen za izradu tehničkih specifikacija predmeta nabave;

4. Miljenka Mužar, dipl. soc. rad., zamjenica pročelnice Upravnog odjela za zdravstvo, socijalnu skrb, mlade i udruge, zadužena za pripremu postupka nabave bagatelne vrijednosti i praćenje ugovora o nabavi bagatelne vrijednosti.

VI.

Postupak nabave bagatelne vrijednosti Naručitelj će provesti sukladno članku 5. stavku 4. Pravilnika o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“, broj 20/14.) na način da se Poziv na dostavu ponuda objavi na web stranici Naručitelja.

VII.

Odgovorna osoba Naručitelja je župan Željko Kolar.

 

Ž U P A N
Željko Kolar

Prilozi:

  Odluka o početku postupka nabave bagatelne vrijednosti
  Poziv za dostavu ponude
  Tehnička specifikacija
  Troškovnik
  Objašnjenje i obavijest
  Slike
  Grafički dio
  Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda
  Odluka o odabiru najpovoljnije ponude

Zadnja promjena: 29.6.2017 | Prikazano 9902 puta