Zagorje
Bajka na dlanu
Datum objave: 28. ožujka 2017.

Nositelj projekta je Berufsschule Weiden iz Njemačke, u partnerstvu sa strukovnim školama: Tehnicka akademia, Spišska Nova Ves iz Slovačke, Stredni prumyslova skola strojnia stavebni iz Tabora, Češka, Zespol Szkol i Placowek Ksztalcenia Zawodowego w Bielawie iz Poljske, Šolski center Škofja Loka iz Slovenije i Srednja škola Oroslavje iz Krapinsko-zagorske županije. Projekt je započeo 01. rujna 2016. i trajat će do do 31. kolovoza 2019. godine. 

 

Cilj projekta je poticanje korištenja novih aditivnih tehnologija kao što je tehnologija 3D printanja,  te postepeno uvođenje iste u postojeće nastavne programe. Učenici i nastavnici će tijekom rada na projektu zajedničkim angažmanom svih partnerskih škola razraditi tehničku dokumentaciju i izraditi strojarski  model uz korištenje tehnologije 3D ispisa.

 

Prva aktivnost projekta i pripremni sastanak bio je u prosincu prošle godine u  Weidenu gdje je sudjelovao uži nastavnički tim Škole i koordinator Davor Sokač. Srednja škola Oroslavje od 26. ožujka do 01. travnja 2017. godine domaćin je drugog sastanka u kojem  sudjeluje 35 učenika i 12 nastavnika iz gostujućih partnerskih škola, te značajan broj oroslavskih učenika i nastavnika. Osim rada na projektnom zadatku, učenici će posjetiti Svetište u Mariji Bistrici i Muzej krapinskih neandertalaca u Krapini, organiziran je sportski dan s mogućnošću ronjenja u Vodenom centru Aquae Vivae u Krapinskim Toplicama, posjet Tehničkom muzeju Nikola Tesla u Zagrebu, posjet tvrtki Rimac automobili u  Zagrebu i turistički obilazak Zagreba. Dobrodošlicu gostima poželjela je u ponedjeljak, 26. ožujka 2017. godine zamjenica župana Krapinsko-zagorske županije Jasna Petek.

 

Sljedeći sastanak predviđen je u Češkoj, u lipnju 2017. godine, kada će učenici i nastavnici Srednje škole Oroslavje sudjelovati u C2 aktivnosti, a do  kraja projekta 2019. domaćini će biti sve škole-partneri. Ovakva suradnička iskustva izuzetno su vrijedna za sve sudionike u stručno-tehničkom, jezično-komunikacijskom i kulturološkom području.