Kontakt  | Privatnost  
Bajka na dlanu
HyperLink
Sva područja
Kontakt
Autobusni vozni red
Naselje polaska:
 Vi ste ovdje: Home
Ispis stranice Komentirajte stranicu Dodajte u favorite / zabilješke
Novosti 14.10.2020
Koronavirus

PRIJAVA OKUPLJANJA, TRAŽENJE SUGLASNOSTI i VOĐENJE EVIDENCIJE

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske 12. listopada 2020. godine donio je dvije odluke kojima se uređuje način organiziranja i ograničenja okupljanja na kojima se očekuje više od 50 osoba. Jedna je opća i primjenjuje se na sva okupljanja – Odluka o nužnim mjerama za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od 50 sudionika za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19, a druga ograničava neka okupljanja - Odluka o ograničavanju društvenih okupljanja.

1. Odluka o nužnim mjerama za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od 50 sudionika za vrijeme trajanja proglašene epidemije COVID-19

Organizatori svih okupljanja na kojima se očekuje dolazak više od 50 osoba, okupljanje su dužni prijaviti Županijskom centru 112 krapina112@civilna-zastita.hr. Ne prijavljuju se samo događanja koja se temeljem Zakona o javnom okupljanju prijavljuju Ravnateljstvu policije. Okupljanje se prijavljuje najkasnije 48 sati prije planiranog početka okupljanja, a organizatori su obvezni voditi pisanu evidenciju sudionika sukladno uputama i preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. U prijavi se treba navesti svrha, mjesto, dan i vrijeme održavanja okupljanja; podatci osobe za kontakt te očekivani broj osoba.

 

2. Odluka o ograničavanju društvenih okupljanja

Odlukom je uvedena mjera ograničavanja nekih društvenih okupljanja u zatvorenim i na otvorenim prostorima na koja je pozvano ili se očekuje dolazak više od 50 osoba, kao što su koncerti u ugostiteljskim objektima, sajmovi, privatna i korporativna okupljanja i svečanosti, razne promocije, savjetovanja, simpoziji i slično.

Za takva društvena okupljanja, organizator je obvezan, najkasnije 5 dana prije planiranog okupljanja, putem elektroničke pošte županijskog centra 112 krapina112@civilna-zastita.hr ZATRAŽITI SUGLASNOST ZA ODRŽAVANJE OKUPLJANJA OD STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE.

Zahtjev se podnosi na obrascu za izdavanje suglasnosti za održavanje društvenog okupljanja temeljem odluke o ograničavanju društvenih okupljanja Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske koji je dostupan na mrežnim stranicama Krapinsko-zagorske županije.

OBRAZAC možete preuzeti ovdje ili u prilogu ispod ovog teksta.

Stožer civilne zaštite Krapinsko-zagorske županije, obvezan je, sukladno trenutnoj epidemiološkoj situaciji i procjeni nadležne epidemiološke službe, odgovoriti na podneseni zahtjev u roku od 48 sati od zaprimanja zahtjeva za suglasnost.

Stožer civilne zaštite Krapinsko-zagorske županije je, uslijed povećanja broja oboljelih na području Krapinsko-zagorske županije, 14. listopada 2020. godine odlučio kako do daljnjega neće odobravati ovakve zahtjeve. 

Društvena okupljanja, za koja se odbije tražena suglasnost ili društvena okupljanja za koja je trebala biti zatražena suglasnost, a nije zatražena – NE SMIJU SE ODRŽATI. 

ZA SLJEDEĆA OKUPLJANJA NIJE POTREBNA SUGLASNOST STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE:

1. profesionalne umjetničke izvedbe i programi

2. amaterske kulturno-umjetničke izvedbe i programi

3. kino projekcije

4. sportska natjecanja

5. okupljanja tijekom svadbenih obreda i svadbenih svečanosti

6. pogrebi, posljednji ispraćaji i polaganje urni

7. vjerski obredi

8. izložbe u muzejskim, galerijskim i ostalim izložbenim prostorima

 

Način održavanja okupljanja navedenih pod 1.-8. te epidemiološki uvjeti i mjere koje se moraju provoditi na tim okupljanjima utvrđeni su posebnim preporukama i uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo koje su dostupne na https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/ i njih se organizatori trebaju obvezno pridržavati.

 

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske je također, na prijedlog Stožera civilne zaštite Krapinsko-zagorske županije donio:

3. Odluku o uvođenju nužnih epidemioloških mjera za područje Krapinsko-zagorske županije

Sukladno Odluci o uvođenju nužnih epidemioloških mjera za područje Krapinsko-zagorske županije koju je donio Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske na prijedlog Stožera civilne zaštite Krapinsko-zagorske županije, ORGANIZATORI SVIH VRSTA OKUPLJANJA U ZATVORENIM PROSTORIMA NA KOJIMA SE OKUPLJA VIŠE OD 20 OSOBA, OBVEZNI SU VODITI EVIDENCIJU SUDIONIKA S OSNOVNIM INFORMACIJAMA (ime, prezime i broj telefona prisutnih osoba) i čuvati je najmanje 14 dana te se u slučaju potrebe predaje županijskoj epidemiološkoj službi.

Prilozi:

  Obrazac za traženje suglasnosti za održavanje okupljanja

Zadnja promjena: 14.10.2020 | Prikazano 3164 puta
Područja
Gospodarstvo
Poljoprivreda i šumarstvo
Promet i komunalna infrastruktura
Obrazovanje, kultura, šport i tehnička kultura
EU fondovi, eurointegracije, međunarodna i regionalna suradnja
Zdravstvo, socijalna politika,
branitelji, civilno društvo, udruge i mladi
Prostorno uređenje, gradnja i zaštita okoliša
Energetska učinkovitost
Financije i proračun
Turizam
Opća uprava i imovinsko - pravni poslovi
Ostalo
Koronavirus Deficitarna zanimanja Humanitarna pomoć
veljača 2021
poutsrčepesune
25262728293031
1
  • Koronavirus
  • Natječaj - prevencija zdravlja, skrb o mladima i ranjivim skupinama
  • 2 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Upravni odjel za opću upravu i imovinsko-pravne poslove
  • Kroz javne natječaje ove godine osigurano 5,7 mil. kn.
  • Preminuo prof. dr. sc. Miroslav Tuđman
  • Savjetovanje sa javnošću - Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o mentorstvu
  • 2
  • Svjetsko reli prvenstvo i u Zagorju
  • 11 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Registar sportskih djelatnosti
  • Plan savjetovanja Krapinsko–zagorske županije s javnošću za 2021. godinu
  • 3
  • 19 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu - Južna Ivančica
  • Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu - Grobljanska ulica
  • Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu - Šumska vlaka "Stubička Gora"
  • Članovi Županijske skupštine
  • Članovi Županijske skupštine
  • 607.000 kuna za HGSS i Društvo Crvenog križa KZŽ
  • 4
  • Svjetski dan borbe protiv raka
  • Javna nabava opreme za školsku sportsku dvoranu OŠ Zlatar Bistrica
  • 13 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Odluka o proglašenju prirodne nepogode - Lobor
  • Natječaj za zasnivanje radnog odnosa - socijalni radnik u Domu za žrtve nasilja
  • 2,7 mil. kn. za T2 timove Hitne u Klanjcu i Konjščini, predano i novo vozilo
  • Počelo provođenje programa „Volonterski centar VolontirAJMO“
  • 5
  • Dvodnevna radionica o profesionalnom usmjeravanju učenika u osnovnim i srednjim škola
  • Bez promjene u modelima nastave, Stroži kriteriji za ulazak u Sloveniju
  • Procedura upravljanja i raspolaganja nekretninama
  • 12 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Za zdravstvo, socijalu, branitelje, udruge i mlade ove godine preko 50 mil. kn.
  • Dan crvenih haljina
  • ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO KZŽ PROVODI BRZE ANTIGENSKE TESTOVE
  • 6
    11 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    7
    11 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    8
  • Buna traje!! Održano posebno izdanje Seljačke bune.
  • 2 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Od 2017. godine do danas 7,75 mil. kn. za udruge od posebnog značaja
  • Dobitnici županijskih priznanja
  • Zaključak - privremeni zastupnik (Dugorepec)
  • 9
  • Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2021. - informativna radionica
  • 7 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Odbor za izbor i imenovanja
  • 10
  • Počelo cijepljenje stanovništva protiv bolesti COVID-19
  • 12 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Predstavljene aktivnosti Zavoda za prostorno uređenje KZŽ
  • 11
  • Vlatka Mlakar na čelu Radne skupine za gospodarstvo HRVZZ
  • Konferencija za medije Županijskog stožera i Dan broja 112
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Peto dijete obitelji Degač
  • Svjetski dan bolesnika
  • Strategija digitalne transformacije KZŽ - Javni poziv za savjetovanje
  • 12
  • 3 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • U razdoblju 2017.-2021. preko 331 mil. kn. za gospodarstvo, poljoprivredu, promet i t
  • Županija donirala 5 novih uređaja za OB Zabok
  • 13
  • 13. veljače – Svjetski dan radija
  • Svjetski dan radija
  • 6 novih osoba pozitivnih na koronavirus, posjete domovima za starije i nemoćne
  • 14
    5 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    15
  • 15. veljače - Međunarodni dan djece oboljele od malignih bolesti
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Aktivnosti Javne ustanove za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode KZŽ
  • Natječaj za potporu za uzgoj zagorskog purana
  • Natječaj za razvoj poljo. proizvodnje i promociju poljo. proizvoda u 2021.
  • Natječaj za potporu za pripremu projektne dokumentacije u 2021. godini
  • 16
  • 8 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Upisi u prvi razred osnovne škole
  • 17
  • 250.000 kuna za financiranje rada udruga branitelja
  • Natječaj - prevencija zdravlja, skrb o mladima i ranjivim skupinama
  • Pripreme za razvojni sporazum Sjever u tijeku, potpisivanje do kraja ožujka
  • 15 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Javni poziv za isticanje kandidatura za izbor članova / članica Žup. savjeta mladih
  • Izvješće o provjeri formalnih uvjeta kandidatura za članove ŽSM
  • Odluka o organizaciji mrtvozorničke službe - javno savjetovanje
  • 18
  • 400.000 kuna za Maticu umirovljenika KZŽ
  • 13. sjednica Županijskog savjeta mladih
  • KZŽ potpisnica Europske povelje za rad s mladima na lokalnoj razini
  • Javni poziv - Program javnih potreba u kulturi - informativna radionica
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (OŠ Side Košutić Radoboj, rekonstrukcija)
  • Evidencija zaposlenika osnovnih i srednjih škola
  • Javni poziv za predlaganje projekata za Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2019. g.
  • Javni poziv za predlaganje projekata za Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2020.
  • 8 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Javni poziv za predlaganje projekata za Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2020.
  • 19
  • Još bolja epidemiološka situacija, zatvara se COVID odjel u K. Toplicama
  • 12 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Župan: "U razvojni sporazum Sjever ugradit ćemo preko 2 milijarde kuna projekata"
  • U 4 godine 364 milijuna kuna za obrazovanje
  • Održana posljednja sjednica IV. saziva Županijskog savjeta mladih
  • 20
  • 11 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • „Suradnju Muzeja Hrvatskog zagorja i Županije treba dignuti na još viši nivo“
  • 21
  • Sastanak na temu pomoći ugostiteljskom i turističkom sektoru
  • Bez novih preminulih, na bolničkom liječenju 26 COVID pozitivnih osoba
  • 22
  • Održana završna konferencija projekta RIDE & BIKE II
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • 23
  • Javni poziv - Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2021
  • Javni poziv za savjetovanje - poslovnik Županijske skupštine
  • Javni poziv za savjetovanje - statut KZŽ
  • Ponovljeni javni natječaj za prodaju vozila
  • Obavijest o javnom otvaranju ponuda na javni natječaj za prodaju vozila
  • „Razvojni sporazum nam omogućuje provođenje velikih strateških projekata“
  • BUSINESS ANGELS IMPACT FUND - PRIPREMA NOVOG FINANCIJSKOG INSTRUMENTA U RH
  • Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  • Oglas za prijam u službu na određeno vrijeme u UO za opće i zajedničke poslove
  • 6 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • 200 tisuća kuna za promociju i edukaciju obrtnika i gospodarstvenika
  • Proračun Krapinsko-zagorske županije
  • BAIF - BUSINESS ANGELS IMPACT FUND, NAJAVNA KONFERENCIJA
  • Zaključci - privremeni zastupnik (483, 485, 488, 489)
  • Zaključci - privremeni zastupnik (355, 366)
  • 24
  • Prirodna nepogoda proglašena i za Općinu Marija Bistrica
  • Općina Mače – proglašena prirodna nepogoda (potres)
  • 16 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Oglas za prijam u službu u UO za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša
  • Obavijest o ishodu Oglasa
  • Sastanak – obnova zgrada oštećenih u potresu
  • Odbor za statut i poslovnik
  • Javni natječaj - socijalni radnik
  • Odluka o poništenju natječaja - Novi početak
  • Izmjena voznog reda zbog radova na pruzi Savski Marof - Zagreb GK
  • 25
  • Javni natječaj - socijalni radnik u Domu Novi početak
  • 7 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • 26
  • Hrvatski dan liječnika
  • Javni poziv na raspravu - Tifon d.o.o.
  • Hrvatski dan liječnika
  • 10 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Održana uvodna konferencija projekta BAIF
  • 27
  • Nastava za sve učenike srednjih škola od ponedjeljka prema Modelu A
  • 12 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • 28
  • 6 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • In memoriam - Milan Bandić
  • 1234567
    Gradovi / općine
    visitzagorje.hr EU projekti Otvoreni proračun Elektronička kontaktna točka Službeni glasnik Online prijave na natječaje Županijska skupština Poslovne zone Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije Babičini kolači Regionalni program za mlade KZŽ 3.0 Savjetovanje Dobitnici županijskih priznanja Projekt Zalogajček Projekt Baltazar Program podrške darovitoj djeci Palijativna skrb Autobusni prijevoz EU financirani projekti - Energetska obnova škola Udomiteljstvo u Krapinsko-zagorskoj županiji Gospodarsko-socijalno vijeće HOMER Partnerstvo za razvoj Savjet mladih Krapinsko-zagorske županije Partnersko vijeće KZŽ Učenička natjecanja eEnviper - okolišne dozvole za 21. stoljeće Županijsko povjerenstvo za ravnopravnost spolova SOS telefon i mreža podrške žrtvama obiteljskog nasilja Osoba za nepravilnosti Savjet za razvoj civilnog društva Antikorupcijsko povjerenstvo Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata
    Krapinsko - zagorski aerodrom, Krapina - Zagorje airport, Gubaševo, Zabok Nogometni klub Mladost Zabok, Zabok, ŽNL, nogomet,poredak Air Mill, Best, Mobile Game, iOS, Android, Addictive, One tap, recommended