Kontakt  | Privatnost  
Bajka na dlanu
HyperLink
Sva područja
Kontakt
Autobusni vozni red
Naselje polaska:
 Vi ste ovdje: Home
Ispis stranice Komentirajte stranicu Dodajte u favorite / zabilješke
Prostorno uređenje, gradnja i zaštita okolišaOstalo

Prijam u službu na neodređeno vrijeme savjetnika i višeg stručnog suradnika

Obavijest o ishodu Javnog natječaja možete preuzeti ispod teksta.

REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
UPRAVNI ODJEL
ZA PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJU I ZAŠTITU OKOLIŠA

KLASA: 112-02/20-01/09
URBROJ: 2140/01-08-20-1
Krapina,  19.  listopada  2020.

Temeljem članka 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 86/08., 61/11., 4/18. i 112/19.) pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša,  raspisuje

JAVNI NATJEČAJ za prijam u službu na neodređeno vrijeme

1. SAVJETNIK ZA PROSTORNO UREĐENJE I GRADNJU  – 1 izvršitelj, na neodređeno radno vrijeme prima se u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša, s mjestom rada u Krapini, uz obvezan probni rad u trajanju od tri mjeseca.

2.  VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROSTORNO UREĐENJE I GRADNJU

1 izvršitelj,  na neodređeno radno vrijeme, prima se u Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša, s mjestom rada u Ispostavi u Donjoj Stubici, uz obvezan probni rad u trajanju od tri mjeseca.

Na ovaj Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme (dalje u tekstu: Natječaj), mogu se ravnopravno prijaviti kandidati oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom Natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Posebni uvjeti za prijam u službu i raspored na radno mjesto 1. SAVJETNIK ZA PROSTORNO UREĐENJE I GRADNJU:

  • magistar struke ili stručni specijalist iz područja tehničkih znanosti polje arhitektura i urbanizam ili građevinarstvo,
  • najmanje 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
  • položen državni ispit i
  • znanje rada na osobnom računalu.    

Posebni uvjeti za prijam u službu i raspored na radno mjesto 2. VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROSTORNO UREĐENJE I GRADNJU:

  • magistar struke ili stručni specijalist iz područja tehničkih znanosti polje arhitektura i urbanizam ili građevinarstvo,
  • najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • položen državni ispit i
  • znanje rada na osobnom računalu.

Osim navedenih posebnih uvjeta, kandidati za radna mjesta pod 1. i 2. moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu i raspored na radno mjesto:

  • punoljetnost,
  • hrvatsko državljanstvo,
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.       

Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen državni ispit, može biti primljena u službu pod uvjetom da ispit položi u roku od jedne godine od dana prijma u službu.

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Uz pisanu prijavu, podnositelji prijave dužni su priložiti sljedeće priloge, koji mogu biti i u neovjerenim preslikama te će odabrani kandidati predočiti izvornike:

  •  životopis
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (važeća osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica ili Elektronički zapis iz Knjige državljana)
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi (uvjerenje, diploma, potvrda)
  • uvjerenje nadležnog suda se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci od zadnjeg dana roka za podnošenje prijava na Natječaj),
  • vlastoručno potpisanu izjavu da za prijem u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
  • dokaz o položenom državnom ispitu (svjedodžba, uvjerenje),
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje tri godine za radno mjesto 1. SAVJETNIK ZA PROSTORNO UREĐENJE I GRADNJU i jedne godine za radno mjesto 2. VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROSTORNO UREĐENJE I GRADNJU, iz kojeg je vidljivo da je podnositelj prijave obavljao poslove u traženoj stručnoj spremi i struci i razdoblje u kojem je obavljao te poslove, a koje radno iskustvo je evidentirano u ispisu Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ugovor o radu, rješenje ili potvrda poslodavca).

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno priložiti pisane dokaze o tom statusu te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Pozivaju se osobe iz članka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17., 98/19) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju:

  • rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji )
  • dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji)
  • presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja
  • dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi
  • potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji)
  • presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
  • potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
  • rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
  • rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja: branitelji.gov.hr

Natječajni postupak obuhvaća prethodnu provjeru znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja, provjere  praktičnog rada (provjera znanja rada na osobnom računalu) i intervjua.

Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja.

Ako podnositelj prijave ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrati će se da je povukao prijavu na Natječaj.

Na web stranici Krapinsko-zagorske županije www.kzz.hr objaviti će se opis poslova i podaci o plaći za radno mjesto koje se popunjava ovim Natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja će se provoditi prethodna provjera znanja i sposobnosti te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za  provjeru.

Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu savjetnika i višeg stručnog suradnika za prostorno uređenje i gradnju utvrditi će listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja te će na web-stranici i na oglasnoj ploči Krapinsko-zagorske županije objaviti mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti, najmanje 5 dana prije održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti.

Pisane prijave na Natječaj, s obaveznim prilozima, podnose se u roku od osam dana od dana objave Natječaja u “Narodnim novinama”, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu savjetnika i višeg stručnog suradnika za prostorno uređenje i gradnju: “Javni natječaj za prijam u službu savjetnika za prostorno uređenje i gradnju” ili “Javni natječaj za prijam u službu višeg stručnog suradnika za prostorno uređenje i gradnju”, ovisno za koje se radno mjesto podnosi prijava, 49000 Krapina, Magistratska 1. U slučaju da ista osoba podnosi prijavu na Natječaj za oba radna mjesta u istoj omotnici, na omotnici je potrebno naznačiti oba radna mjesta. U slučaju da ista osoba podnosi prijavu na Natječaj za oba radna mjesta, dokumentaciju koja je jednaka za oba radna mjesta, nije potrebno dostavljati u dva primjerka već je potrebno u prijavi napomenuti da se podnosi prijava na Natječaj za oba radna mjesta.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Natječaju.

Osobe koja neće podnijeti pravodobnu i urednu prijavu ili neće ispunjavati formalne uvjete iz Natječaja neće se smatrati kandidatima prijavljenim na Natječaj i o istome će biti pisano obaviještene.

Kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije donošenja rješenja o prijmu u službu.

O rezultatima Natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 60 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

PROČELNIK
mr. sc. Stjepan Bručić, dipl. ing. građ.

Prilozi:

  Tekst natječaja
  Opis poslova, podaci o plaći, načinu i područjima obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  Obavijest o ishodu Javnog natječaja

Zadnja promjena: 27.1.2021 | Prikazano 2491 puta
Područja
Gospodarstvo
Poljoprivreda i šumarstvo
Promet i komunalna infrastruktura
Obrazovanje, kultura, šport i tehnička kultura
EU fondovi, eurointegracije, međunarodna i regionalna suradnja
Zdravstvo, socijalna politika,
branitelji, civilno društvo, udruge i mladi
Prostorno uređenje, gradnja i zaštita okoliša
Energetska učinkovitost
Financije i proračun
Turizam
Opća uprava i imovinsko - pravni poslovi
Ostalo
Koronavirus Deficitarna zanimanja Humanitarna pomoć
veljača 2021
poutsrčepesune
25262728293031
1
  • Koronavirus
  • Natječaj - prevencija zdravlja, skrb o mladima i ranjivim skupinama
  • 2 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Upravni odjel za opću upravu i imovinsko-pravne poslove
  • Kroz javne natječaje ove godine osigurano 5,7 mil. kn.
  • Preminuo prof. dr. sc. Miroslav Tuđman
  • Savjetovanje sa javnošću - Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o mentorstvu
  • 2
  • Svjetsko reli prvenstvo i u Zagorju
  • 11 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Registar sportskih djelatnosti
  • Plan savjetovanja Krapinsko–zagorske županije s javnošću za 2021. godinu
  • 3
  • 19 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu - Južna Ivančica
  • Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu - Grobljanska ulica
  • Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu - Šumska vlaka "Stubička Gora"
  • Članovi Županijske skupštine
  • Članovi Županijske skupštine
  • 607.000 kuna za HGSS i Društvo Crvenog križa KZŽ
  • 4
  • Svjetski dan borbe protiv raka
  • Javna nabava opreme za školsku sportsku dvoranu OŠ Zlatar Bistrica
  • 13 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Odluka o proglašenju prirodne nepogode - Lobor
  • Natječaj za zasnivanje radnog odnosa - socijalni radnik u Domu za žrtve nasilja
  • 2,7 mil. kn. za T2 timove Hitne u Klanjcu i Konjščini, predano i novo vozilo
  • Počelo provođenje programa „Volonterski centar VolontirAJMO“
  • 5
  • Dvodnevna radionica o profesionalnom usmjeravanju učenika u osnovnim i srednjim škola
  • Bez promjene u modelima nastave, Stroži kriteriji za ulazak u Sloveniju
  • Procedura upravljanja i raspolaganja nekretninama
  • 12 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Za zdravstvo, socijalu, branitelje, udruge i mlade ove godine preko 50 mil. kn.
  • Dan crvenih haljina
  • ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO KZŽ PROVODI BRZE ANTIGENSKE TESTOVE
  • 6
    11 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    7
    11 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    8
  • Buna traje!! Održano posebno izdanje Seljačke bune.
  • 2 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Od 2017. godine do danas 7,75 mil. kn. za udruge od posebnog značaja
  • Dobitnici županijskih priznanja
  • Zaključak - privremeni zastupnik (Dugorepec)
  • 9
  • Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2021. - informativna radionica
  • 7 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Odbor za izbor i imenovanja
  • 10
  • Počelo cijepljenje stanovništva protiv bolesti COVID-19
  • 12 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Predstavljene aktivnosti Zavoda za prostorno uređenje KZŽ
  • 11
  • Vlatka Mlakar na čelu Radne skupine za gospodarstvo HRVZZ
  • Konferencija za medije Županijskog stožera i Dan broja 112
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Peto dijete obitelji Degač
  • Svjetski dan bolesnika
  • Strategija digitalne transformacije KZŽ - Javni poziv za savjetovanje
  • 12
  • 3 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • U razdoblju 2017.-2021. preko 331 mil. kn. za gospodarstvo, poljoprivredu, promet i t
  • Županija donirala 5 novih uređaja za OB Zabok
  • 13
  • 13. veljače – Svjetski dan radija
  • Svjetski dan radija
  • 6 novih osoba pozitivnih na koronavirus, posjete domovima za starije i nemoćne
  • 14
    5 novih osoba pozitivnih na koronavirus
    15
  • 15. veljače - Međunarodni dan djece oboljele od malignih bolesti
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • Aktivnosti Javne ustanove za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode KZŽ
  • Natječaj za potporu za uzgoj zagorskog purana
  • Natječaj za razvoj poljo. proizvodnje i promociju poljo. proizvoda u 2021.
  • Natječaj za potporu za pripremu projektne dokumentacije u 2021. godini
  • 16
  • 8 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Upisi u prvi razred osnovne škole
  • 17
  • 250.000 kuna za financiranje rada udruga branitelja
  • Natječaj - prevencija zdravlja, skrb o mladima i ranjivim skupinama
  • Pripreme za razvojni sporazum Sjever u tijeku, potpisivanje do kraja ožujka
  • 15 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Javni poziv za isticanje kandidatura za izbor članova / članica Žup. savjeta mladih
  • Izvješće o provjeri formalnih uvjeta kandidatura za članove ŽSM
  • Odluka o organizaciji mrtvozorničke službe - javno savjetovanje
  • 18
  • 400.000 kuna za Maticu umirovljenika KZŽ
  • 13. sjednica Županijskog savjeta mladih
  • KZŽ potpisnica Europske povelje za rad s mladima na lokalnoj razini
  • Javni poziv - Program javnih potreba u kulturi - informativna radionica
  • Javni poziv za uvid u spis predmeta (OŠ Side Košutić Radoboj, rekonstrukcija)
  • Evidencija zaposlenika osnovnih i srednjih škola
  • Javni poziv za predlaganje projekata za Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2019. g.
  • Javni poziv za predlaganje projekata za Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2020.
  • 8 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Javni poziv za predlaganje projekata za Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2020.
  • 19
  • Još bolja epidemiološka situacija, zatvara se COVID odjel u K. Toplicama
  • 12 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Župan: "U razvojni sporazum Sjever ugradit ćemo preko 2 milijarde kuna projekata"
  • U 4 godine 364 milijuna kuna za obrazovanje
  • Održana posljednja sjednica IV. saziva Županijskog savjeta mladih
  • 20
  • 11 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • „Suradnju Muzeja Hrvatskog zagorja i Županije treba dignuti na još viši nivo“
  • 21
  • Sastanak na temu pomoći ugostiteljskom i turističkom sektoru
  • Bez novih preminulih, na bolničkom liječenju 26 COVID pozitivnih osoba
  • 22
  • Održana završna konferencija projekta RIDE & BIKE II
  • 4 nove osobe pozitivne na koronavirus
  • 23
  • Javni poziv - Program javnih potreba u kulturi KZŽ za 2021
  • Javni poziv za savjetovanje - poslovnik Županijske skupštine
  • Javni poziv za savjetovanje - statut KZŽ
  • Ponovljeni javni natječaj za prodaju vozila
  • Obavijest o javnom otvaranju ponuda na javni natječaj za prodaju vozila
  • „Razvojni sporazum nam omogućuje provođenje velikih strateških projekata“
  • BUSINESS ANGELS IMPACT FUND - PRIPREMA NOVOG FINANCIJSKOG INSTRUMENTA U RH
  • Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
  • Oglas za prijam u službu na određeno vrijeme u UO za opće i zajedničke poslove
  • 6 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • 200 tisuća kuna za promociju i edukaciju obrtnika i gospodarstvenika
  • Proračun Krapinsko-zagorske županije
  • BAIF - BUSINESS ANGELS IMPACT FUND, NAJAVNA KONFERENCIJA
  • Zaključci - privremeni zastupnik (483, 485, 488, 489)
  • Zaključci - privremeni zastupnik (355, 366)
  • 24
  • Prirodna nepogoda proglašena i za Općinu Marija Bistrica
  • Općina Mače – proglašena prirodna nepogoda (potres)
  • 16 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Oglas za prijam u službu u UO za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša
  • Obavijest o ishodu Oglasa
  • Sastanak – obnova zgrada oštećenih u potresu
  • Odbor za statut i poslovnik
  • Javni natječaj - socijalni radnik
  • Odluka o poništenju natječaja - Novi početak
  • Izmjena voznog reda zbog radova na pruzi Savski Marof - Zagreb GK
  • 25
  • Javni natječaj - socijalni radnik u Domu Novi početak
  • 7 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • 26
  • Hrvatski dan liječnika
  • Javni poziv na raspravu - Tifon d.o.o.
  • Hrvatski dan liječnika
  • 10 novih osoba pozitivnih na koronavirus
  • Održana uvodna konferencija projekta BAIF
  • 27
  • Nastava za sve učenike srednjih škola od ponedjeljka prema Modelu A
  • 12 novih osoba pozitivno na koronavirus
  • 28
    1234567
    Gradovi / općine
    visitzagorje.hr EU projekti Otvoreni proračun Elektronička kontaktna točka Službeni glasnik Online prijave na natječaje Županijska skupština Poslovne zone Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije Babičini kolači Regionalni program za mlade KZŽ 3.0 Savjetovanje Dobitnici županijskih priznanja Projekt Zalogajček Projekt Baltazar Program podrške darovitoj djeci Palijativna skrb Autobusni prijevoz EU financirani projekti - Energetska obnova škola Udomiteljstvo u Krapinsko-zagorskoj županiji Gospodarsko-socijalno vijeće HOMER Partnerstvo za razvoj Savjet mladih Krapinsko-zagorske županije Partnersko vijeće KZŽ Učenička natjecanja eEnviper - okolišne dozvole za 21. stoljeće Županijsko povjerenstvo za ravnopravnost spolova SOS telefon i mreža podrške žrtvama obiteljskog nasilja Osoba za nepravilnosti Savjet za razvoj civilnog društva Antikorupcijsko povjerenstvo Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata
    Krapinsko - zagorski aerodrom, Krapina - Zagorje airport, Gubaševo, Zabok Nogometni klub Mladost Zabok, Zabok, ŽNL, nogomet,poredak Air Mill, Best, Mobile Game, iOS, Android, Addictive, One tap, recommended